Průzkum zákazníků
Zvyšujte spokojenost a loajalitu zákazníků
Ideální řešení pro Vás, pokud chcete:
- zlepšit standardy služeb reagováním na očekávání Vašich zákazníků,
- zvýšit spokojenost zákazníků s kvalitou nabízených produktů a služeb,
- budovat důvěru zákazníků reagováním na jejich potřeby,
- získat výhodu nad konkurencí a udržet zákazníky doma,
- vylepšit produkty na základě udělených hodnocení a názorů,
- identifikovat problémy ovlivňující pokles spokojenosti zákazníků.
Netquest nabízí řadu pokročilých výzkumných nástrojů, včetně:
-
Průzkumy spokojenosti se zákaznickými službami
-
Churn průzkum
(studie odchodu zákazníků)
-
Roční průzkumy spokojenosti
(obsahující Customer Satisfaction Index)
-
Průzkum loajality zákazníků
(Net Promoter Score)
-
Průzkumy spokojenosti zákazníků po zakoupení
-
Kontaktní formulář zákazníka
Zjistěte více o svých zákaznících:

Co očekávají a jak hodnotí Vaše služby?
Provádějte pravidelné průzkumy zákazníků pomocí metody Net Promoter Score a průzkumů roční spokojenosti. Názory Vašich zákazníků Vám umožní zlepšit Vaši nabídku, zvýšit úroveň spokojenosti a vybudovat loajalitu.
Proč Vaši zákazníci odcházejí?
Postarejte se o potřeby svých zákazníků předem, zjistíte, zda Vaše produkty nebo služby splňují jejich očekávání. Pravidelné průzkumy spokojenosti zákazníků Vám pomohou snížit míru ochodu a ověříte si, co odchod způsobuje.
Jak hodnotí zákazníci Váš produkt nebo službu a jaké jsou jejich názory?
Sbírejte názory a buďte dva kroky před konkurencí. Zkontrolujte, co si zákazníci myslí o produktech a službách, které jim nabízíte, pomocí průzkumu Net Promoter Score, průzkumů spokojenosti nebo interaktivních kontaktních formulářů.
Jaká je úroveň loajality a spokojenosti Vašich zákazníků?
Zjistěte, do jaké míry jsou zákazníci spojeni s Vaší značkou. Reagujte na to, co je pro ně důležité. Metoda Net Promoter Score Vám poskytne cenné informace o úrovni loajality zákazníků.
Komu doporučujeme toto řešení:
- specialisté, manažeři Customer Experience,
- představenstvo společnosti s přímým kontaktem se zákazníkem,
- manažeři zákaznických služeb,
- analytici,
- majitelé online obchodu.