Průzkum zákazníků Klientský servis

Snadný způsob, jak zlepšit služby zákazníkům

Dobrý zákaznický servis je nesmírně důležitý. Aby ho však bylo možné zachovat, je třeba neustále měřit míru spokojenosti s touto službou. Zjistěte ještě dnes, jak Vám s tím můžeme pomoci.

Dlouhodobě nám důvěřují:
  • AXA
  • MALL
  • csob
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina

Jak Vám hodnocení zákaznického oddělení může pomoci?

Dotazování zákazníků na kvalitu Vašeho zákaznického servisu Vám pomůže zjistit, jaké procesy v rámci společnosti potřebují zlepšení. V době rychlého přístupu k informacím Vaši zákazníci očekávají rychlou odezvu. Kromě toho, pokud se nechcete starat o jejich spokojenost s kvalitním zákaznickým servisem, může se za pár dní stát, že budete muset "hasit požár" na sociálních médiích.

Jak začít s průzkumem klientské služby na Netquest platformě?

Naše průzkumy měřící kvalitu služeb zákazníkům obsahují řadu otázek připravených ve spolupráci se zkušenými výzkumnými pracovníky. Obsahují nezbytné údaje, které každá společnost musí získat od svých klientů ve studii kvality zákaznického servisu. Můžete začít od místa studie a přizpůsobit jej svým potřebám, aby odpovídaly skutečným potřebám Vašeho podnikání.

badanie-jakosci-obslugi-klienta-ces
Jediná taková platforma. Více než 3 500 klientů.
  • Snadné použití

    Naše platforma je velmi snadná na použití. Jednoduchá tvorba formulářů, pohodlné nastavení, jasná analýza dat a revoluční reportovací modul.

  • Estetika

    Nikdo nemá rád vyplňování nudných formulářů. Dbáme na to, aby byly naše dotazníky krásné a velmi interaktivní. V důsledku toho, jsou vyplňovány častěji.

  • Podpora

    Naši specialisté Vám poradí ve všech aspektech - od základních nastavení po technické záležitosti. Pro VIP zákazníky připravujeme průzkumy od nuly.

  • Bezpečnost

    Bereme ji velmi vážně, můžete v klidu pracovat se svými průzkumy. To je důvod, proč si nás zvolili vládní agentury, banky, zdravotnická střediska a mnoho dalších globálních společností.

  • Inovace

    Naše platforma neustále rozšiřuje své možnosti. Staráme se také o získání nejnovějších poznatků a certifikací v oblasti průzkumu.

Platforma Netquest

Postavíme Vaši značku s Vámi

Potřebujete komplexní pomoc? S platformou Netquest máte neomezené možnosti, individuální smlouvu, integrace, péče o účet, reporty, webináře a školení.

Obchodní oddělení: +420 774 726 659

  • Skupina
  • CSOB
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Důvěřovalo nám již mnoho známých společností a státem vlastněných institucí