Průzkum trhu
Proveďte průzkum trhu pro své zákazníky
Ideální řešení pro Vás, pokud Vaši zákazníci chtějí:
- zkoumat trendy a očekávání trhu,
- uvést na trh nový produkt,
- ověřit nebo vytvořit strategii firmy,
- seznámit se s názorem široké skupiny lidí,
- vybudovat efektivní marketingovou strategii.
Netquest nabízí příležitost realizovat průzkum pomocí různých technik:
-
CAWI
Technika vyplňování průzkumu v elektronické podobě (on-line) - takto jsou kladeny otázky a odpovědi. Technika CAWI umožňuje snadno a rychle oslovit velkou skupinu respondentů. Rovněž to sníží náklady a nevyžaduje, aby výzkumný pracovník kontaktoval přímo respondenty.
-
CATI
Jinými slovy: telefonický rozhovor. CATI kombinuje výhody přímé konverzace s respondentem s technickým vybavením vhodným pro on-line průzkumy. Je to mimo jiné způsob sběru kvantitativních informací v marketingu a průzkumech veřejného mínění.
-
CAPI
Jedná se o průzkum prováděný pomocí elektronických zařízení, včetně mobilních - telefonů, tabletů. Největší výhodou výzkumu CAPI je jejich univerzálnost - mohou být použity všude, kde respondenti jsou lidé používající elektronická zařízení. Průzkumy CAPI umožňují snadné vytváření a automatickou analýzu výsledků - je to skvělý způsob, jak rychle a účinně získat zpětnou vazbu.
Průzkum v Netquest = výhody
Průzkum Vašeho klienta:
-
neustálý přístup k aktuálním výsledkům,
-
čitelné reporty o průzkumech připravené k prezentaci ve společnosti,
-
všestrannost - použití jednoho nástroje pro různé typy průzkumů (názory, trh, marketing atd.).
Průzkum Vaší společnosti:
-
možnost souběžné práce na projektu s několika lidmi (vytváření průzkumů, analýza výsledků),
-
nezávislá tvorba průzkumu - bez nutnosti spolupráce s IT oddělením,
-
úspora na reportování výsledků.
Průzkum Vašeho klienta:
- neustálý přístup k aktuálním výsledkům,
- čitelné reporty o průzkumech připravené k prezentaci ve společnosti,
- všestrannost - použití jednoho nástroje pro různé typy průzkumů (názory, trh, marketing atd.).
Průzkum Vaší společnosti:
- možnost souběžné práce na projektu s několika lidmi (vytváření průzkumů, analýza výsledků),
- nezávislá tvorba průzkumu - bez nutnosti spolupráce s IT oddělením,
- úspora na reportování výsledků.
Komu doporučujeme toto řešení:
- agentury,
- společnosti provádějící průzkum zadaný jinými společnostmi,
- lidé provádějící průzkum na široké skupině lidí.