Customer Experience

Spokojenost zákazníka - je to v tašce

Průzkum spokojenosti zákazníků ve finančním odvětví je nesmírně důležitý. Naši zákazníci z oblasti finančníctví o tom dobře vědí a ptají se svých klientů na spokojenost po návštěvě jejich pobočky.

Důvěřují nám:
  • AXA
  • EON
  • Eset
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina
  • Net Promoter® Score

    NPS je nejpopulárnější metoda testování loajality zákazníků. Jednoduchý a účinný způsob k získání užitečných informací v reálném čase, který mění kulturu celé organizace.

    Zjistit více
  • Spokojenost zákazníka

    Průzkum spokojenosti je nejjednodušší způsob, jak od zákazníků zjistit, co skutečně chtějí a jak hodnotí Vaši nabídku. Tímto způsobem můžete přizpůsobit nabídku a zvýšit prodeje svých výrobků nebo služeb.

    Zjistit více
  • Customer Churn

    Odchod zákazníků ke konkurenci je to nejhorší, co se může stát. Zjistěte, proč zákazníci odchází a aktivně snižujte odchody díky pravidelnému zkoumání spokojenosti zákazníků.

    Zjistit více
  • Klientský servis

    Společnosti poskytující služby na světové úrovni účinně zvyšují retenci zákazníků a svůj obrat. Postarejte se ještě dnes o sledování správného procesu zákaznického servisu ve Vaší společnosti.

    Zjistit více
  • Zpětná vazba zákazníka

    Zavádění nových produktů a nabídek může být riskantní a obtížné bez relevantních údajů. Prodejní výsledky často nestačí. Zeptejte se zákazníků na jejich potřeby a názory, abyste vždy udeřili hřebíček na hlavičku jejich očekávání.

    Zjistit více

Převezměte kontrolu nad customer experience

  • FLEXIBILITA

    Ne každý si může dovolit studovat customer experience externími společnostmi. Netquest umožňuje převzít plnou kontrolu nad chováním zákazníků po příjem dat v reálném čase: Když chcete, kde chcete a jak chcete. Rychle a bez dodatečných nákladů.

  • VELKÉ MOŽNOSTI

    Mnoho kontaktů a tisíce názorů proudících do systému v reálném čase pro nás není žádný problém. Zajistěte hladký tok informací v rámci společnosti rychlým využitím zpětné vazby získané prostřednictvím alertů na e-mail, s kompatibilní s filtrem a periodickými reporty.

  • JEDNODUCHOST

    Správa customer experience nemusí být složitá. Naše platforma nevyžaduje schopnost programování a intuitivní uživatelský panel je stejně snadný jako každodenní práce v e-mailovém programu. Obtížný úkol s námi můžete konzultovat na telefonu, nebo získat vyhrazeného pečovatele.

Jediná taková platforma. Více než 3 500 klientů.
  • Snadné použití

    Naše platforma je velmi snadná na použití. Jednoduchá tvorba formulářů, pohodlné nastavení, jasná analýza dat a revoluční reportovací modul.

  • Estetika

    Nikdo nemá rád vyplňování nudných formulářů. Dbáme na to, aby byly naše dotazníky krásné a velmi interaktivní. V důsledku toho, jsou vyplňovány častěji.

  • Podpora

    Naši specialisté Vám poradí ve všech aspektech - od základních nastavení po technické záležitosti. Pro VIP zákazníky připravujeme průzkumy od nuly.

  • Bezpečnost

    Bereme ji velmi vážně, můžete v klidu pracovat se svými průzkumy. To je důvod, proč si nás zvolili vládní agentury, banky, zdravotnická střediska a mnoho dalších globálních společností.

  • Inovace

    Naše platforma neustále rozšiřuje své možnosti. Staráme se také o získání nejnovějších poznatků a certifikací v oblasti průzkumu.

VIP BALÍČEK

Postavíme Vaši značku s Vámi

VIP nabídka je nejlepší dostupný balíček na naší platformě. Zahrnuje celou řadu služeb, speciálně určených pro ty nejnáročnější zákazníky. Dodáváme také řešení na míru.

Obchodní oddělení: +420 774 726 659

  • Eset
  • EON
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Důvěřovalo nám již mnoho známých společností a státem vlastněných institucí

Staňte se jedním z našich více než 3 500 zákazníků! Vyzkoušejte bezplatně!