Customer ExperienceNet Promoter® Score

Položte důležitou otázku

Net Promoter Score (NPS) je celosvětově uznávaná metodika měření loajality zákazníků. Zjistěte, jaké výhody budou poskytovány vyplněním tohoto průzkumu na Netquest platformě.

Důvěřují nám:
  • AXA
  • EON
  • Eset
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina

Důležitá otázka, kterou potřebujete

Silná stránka NPS je skryta v jeho jednoduchosti, vyjádřené v jedné otázce: Jak je pravděpodobné, že byste nás doporučili příteli X? Tato testovací metodologie byla vyvinuta Fredem Reicheldem, Bain & Co. Satmetrix v 90. letech a je podrobně popsána v knize "Rozhodující otázka (The Ultimate Question)". Otázka NPS umožňuje respondentům odpovědět na stupnici od 0 do 10 (kde 0 = ne a ano = 10). Respondenti jsou následně rozděleni do tří skupin, na základě výsledku: Kritici (skóre 0 až 6), pasivní (7-8), a promotéři (9 až 10). NPS se vypočítá odečtením procenta kritiků od promotérů. NPS pozitivní (větší než 0), může být považováno za středně dobré. Výsledek nad 50 lze považovat za skvělý výsledek, což ukazuje, že Vaše organizace se stará o dobré vztahy se zákazníky.

Proč je Net Promoter® Score tak populární?

Mnozí odborníci se domnívají, že Net Promoter® skóre je cenná metrika zvyšující zisky. Jednou z hlavních výhod pro společnosti využívající této metody, je její neuvěřitelná jednoduchost. "Stoupenci NPS" argumentují tím, že se zaměří na jednu jedinou metriku - snadno pochopitelnou - umožňující zaměstnancům být citlivější na místě zákaznické podpory. Ačkoli NPS není příliš podrobná metodika zjišťování spokojenosti zákazníků, její neuvěřitelná jednoduchost umožňuje společnostem a organizacím jednat teď a tady, a v krátké době zlepšit jejich customer experience.

Net Promoter® Score
Jediná taková platforma. Více než 3 500 klientů.
  • Snadné použití

    Naše platforma je velmi snadná na použití. Jednoduchá tvorba formulářů, pohodlné nastavení, jasná analýza dat a revoluční reportovací modul.

  • Estetika

    Nikdo nemá rád vyplňování nudných formulářů. Dbáme na to, aby byly naše dotazníky krásné a velmi interaktivní. V důsledku toho, jsou vyplňovány častěji.

  • Podpora

    Naši specialisté Vám poradí ve všech aspektech - od základních nastavení po technické záležitosti. Pro VIP zákazníky připravujeme průzkumy od nuly.

  • Bezpečnost

    Bereme ji velmi vážně, můžete v klidu pracovat se svými průzkumy. To je důvod, proč si nás zvolili vládní agentury, banky, zdravotnická střediska a mnoho dalších globálních společností.

  • Inovace

    Naše platforma neustále rozšiřuje své možnosti. Staráme se také o získání nejnovějších poznatků a certifikací v oblasti průzkumu.

VIP BALÍČEK

Postavíme Vaši značku s Vámi

VIP nabídka je nejlepší dostupný balíček na naší platformě. Zahrnuje celou řadu služeb, speciálně určených pro ty nejnáročnější zákazníky. Dodáváme také řešení na míru.

Obchodní oddělení: +420 774 726 659

  • Eset
  • EON
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Důvěřovalo nám již mnoho známých společností a státem vlastněných institucí

Staňte se jedním z našich více než 3 500 zákazníků! Vyzkoušejte bezplatně!