Customer Experiencespokojenost zákazníka

Zajištěte spokojenost zákazníka

Průzkumy spokojenosti jsou nejsnazším způsobem k pochopení, jak jsou Vaše produkty a služby představené zákazníkům. Začněte svůj první průzkum na Netquest platformě ještě dnes.

Důvěřují nám:
  • AXA
  • EON
  • Eset
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina

Dotazníky spokojenosti na Netquest platformě

Existuje mnoho metod pro měření spokojenosti zákazníků a mnoho faktorů může mít vliv správnou volbu. Před začátkem měření spokojenosti si položte několik otázek: Jaký produkt / službu poskytujete? kolik klientů máte? Jaký je Váš vztah s klientem a jak jej budete kontaktovat? A co je nejdůležitější - co budete dělat s výsledky průzkumů spokojenosti? Dvě nejpopulárnější metody průzkumu spokojenosti zákazníků jsou průzkumy po zakoupení (s / bez metody Net Promoter Score) a roční průzkum spokojenosti (včetně Customer Satisfaction Index). Každá metoda Vám poskytne podrobné údaje, které Vám umožní zvýšit loajalitu zákazníků a zůstat dva kroky před konkurencí.

Měřte spokojenost a jednání zákazníků pomocí Netquest platformy

Realizování průzkumů spokojenosti na Netquest platformě je mimořádně jednoduché. Najdete zde spoustu šablon, dotazníků a otázek, a snadno přizpůsobíte vzhled průzkumu Vaší značce. V analýze snadno zkontrolujete data v reálném čase ukazatele Net Promoter Score. Naše nástroje pro analýzy a reporting Vám poskytnou potřebné údaje k prezentaci v rámci společnosti, např. na zasedání představenstva. Díky našemu systému alertů a naplánovaných reportech, se snadno dozvíte, že má klient a potřebuje jeho rychlé řešení - to Vám umožní snížit fluktuaci zákazníků v budoucnu. Začněte se ptát ještě dnes, co si zákazníci myslí o Vašich produktech nebo službách - je to nejlepší a nejjednodušší rozhodnutí, jaké můžete učinit.

Spokojenost zákazníka
Jediná taková platforma. Více než 3 500 klientů.
  • Snadné použití

    Naše platforma je velmi snadná na použití. Jednoduchá tvorba formulářů, pohodlné nastavení, jasná analýza dat a revoluční reportovací modul.

  • Estetika

    Nikdo nemá rád vyplňování nudných formulářů. Dbáme na to, aby byly naše dotazníky krásné a velmi interaktivní. V důsledku toho, jsou vyplňovány častěji.

  • Podpora

    Naši specialisté Vám poradí ve všech aspektech - od základních nastavení po technické záležitosti. Pro VIP zákazníky připravujeme průzkumy od nuly.

  • Bezpečnost

    Bereme ji velmi vážně, můžete v klidu pracovat se svými průzkumy. To je důvod, proč si nás zvolili vládní agentury, banky, zdravotnická střediska a mnoho dalších globálních společností.

  • Inovace

    Naše platforma neustále rozšiřuje své možnosti. Staráme se také o získání nejnovějších poznatků a certifikací v oblasti průzkumu.

VIP BALÍČEK

Postavíme Vaši značku s Vámi

VIP nabídka je nejlepší dostupný balíček na naší platformě. Zahrnuje celou řadu služeb, speciálně určených pro ty nejnáročnější zákazníky. Dodáváme také řešení na míru.

Obchodní oddělení: +420 774 726 659

  • Eset
  • EON
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Důvěřovalo nám již mnoho známých společností a státem vlastněných institucí

Staňte se jedním z našich více než 3 500 zákazníků! Vyzkoušejte bezplatně!