Průzkum trhu

Proveďte průzkum trhu pro své zákazníky

Ideální řešení pro Vás, pokud Vaši zákazníci chtějí:

  • zkoumat trendy a očekávání trhu,
  • uvést na trh nový produkt,
  • ověřit nebo vytvořit strategii firmy,
  • seznámit se s názorem široké skupiny lidí,
  • vybudovat efektivní marketingovou strategii.
Vytvořit dotazník
Průzkum trhu

Netquest nabízí příležitost realizovat průzkum pomocí různých technik:

  • CAWI

    Technika vyplňování průzkumu v elektronické podobě (on-line) - takto jsou kladeny otázky a odpovědi. Technika CAWI umožňuje snadno a rychle oslovit velkou skupinu respondentů. Rovněž to sníží náklady a nevyžaduje, aby výzkumný pracovník kontaktoval přímo respondenty.

  • CATI

    Jinými slovy: telefonický rozhovor. CATI kombinuje výhody přímé konverzace s respondentem s technickým vybavením vhodným pro on-line průzkumy. Je to mimo jiné způsob sběru kvantitativních informací v marketingu a průzkumech veřejného mínění.

  • CAPI

    Jedná se o průzkum prováděný pomocí elektronických zařízení, včetně mobilních - telefonů, tabletů. Největší výhodou výzkumu CAPI je jejich univerzálnost - mohou být použity všude, kde respondenti jsou lidé používající elektronická zařízení. Průzkumy CAPI umožňují snadné vytváření a automatickou analýzu výsledků - je to skvělý způsob, jak rychle a účinně získat zpětnou vazbu.

Průzkum v Netquest = výhody

Průzkum Vašeho klienta:

  • neustálý přístup k aktuálním výsledkům,
  • čitelné reporty o průzkumech připravené k prezentaci ve společnosti,
  • všestrannost - použití jednoho nástroje pro různé typy průzkumů (názory, trh, marketing atd.).

Průzkum Vaší společnosti:

  • možnost souběžné práce na projektu s několika lidmi (vytváření průzkumů, analýza výsledků),
  • nezávislá tvorba průzkumu - bez nutnosti spolupráce s IT oddělením,
  • úspora na reportování výsledků.

Komu doporučujeme toto řešení:

  • agentury,
  • společnosti provádějící průzkum zadaný jinými společnostmi,
  • lidé provádějící průzkum na široké skupině lidí.
Vytvořit dotazník
Dlouhodobě nám důvěřují:
  • AXA
  • MALL
  • csob
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina