Průzkum zákazníků

Zvyšujte spokojenost a loajalitu zákazníků

Ideální řešení pro Vás, pokud chcete:

  • zlepšit standardy služeb reagováním na očekávání Vašich zákazníků,
  • zvýšit spokojenost zákazníků s kvalitou nabízených produktů a služeb,
  • budovat důvěru zákazníků reagováním na jejich potřeby,
  • získat výhodu nad konkurencí a udržet zákazníky doma,
  • vylepšit produkty na základě udělených hodnocení a názorů,
  • identifikovat problémy ovlivňující pokles spokojenosti zákazníků.
Vytvořit dotazník
Průzkum zákazníků

Netquest nabízí řadu pokročilých výzkumných nástrojů, včetně:

  • Průzkumy spokojenosti se zákaznickými službami

  • Churn průzkum

    (studie odchodu zákazníků)

  • Roční průzkumy spokojenosti

    (obsahující Customer Satisfaction Index)

  • Průzkum loajality zákazníků

    (Net Promoter Score)

  • Průzkumy spokojenosti zákazníků po zakoupení

  • Kontaktní formulář zákazníka

Zjistěte více o svých zákaznících:

Co očekávají a jak hodnotí Vaše služby?

Provádějte pravidelné průzkumy zákazníků pomocí metody Net Promoter Score a průzkumů roční spokojenosti. Názory Vašich zákazníků Vám umožní zlepšit Vaši nabídku, zvýšit úroveň spokojenosti a vybudovat loajalitu.

Proč Vaši zákazníci odcházejí?

Postarejte se o potřeby svých zákazníků předem, zjistíte, zda Vaše produkty nebo služby splňují jejich očekávání. Pravidelné průzkumy spokojenosti zákazníků Vám pomohou snížit míru ochodu a ověříte si, co odchod způsobuje.

Jak hodnotí zákazníci Váš produkt nebo službu a jaké jsou jejich názory?

Sbírejte názory a buďte dva kroky před konkurencí. Zkontrolujte, co si zákazníci myslí o produktech a službách, které jim nabízíte, pomocí průzkumu Net Promoter Score, průzkumů spokojenosti nebo interaktivních kontaktních formulářů.

Jaká je úroveň loajality a spokojenosti Vašich zákazníků?

Zjistěte, do jaké míry jsou zákazníci spojeni s Vaší značkou. Reagujte na to, co je pro ně důležité. Metoda Net Promoter Score Vám poskytne cenné informace o úrovni loajality zákazníků.

Komu doporučujeme toto řešení:

  • specialisté, manažeři Customer Experience,
  • představenstvo společnosti s přímým kontaktem se zákazníkem,
  • manažeři zákaznických služeb,
  • analytici,
  • majitelé online obchodu.
Vytvořit dotazník
Dlouhodobě nám důvěřují:
  • AXA
  • MALL
  • csob
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina