možnostiintegrace

Bezproblémové integrace

  • Automatizace průzkumu ve spojení s CRM

    If you want to study NPS, run the Voice of Customer program - a satisfaction analysis on each of the steps of customers' contact with the company - then automation of the surveying process is the solution for you. We can configure an automatic dispatch of surveys to your clients, after a particular event (e.g. a phone call to Customer Support Center or making a purchase), directly after the occurrence or periodically, e.g. every week. We can download the data uploaded to a server or provide a script through which your IT department will automate the process. You can later combine collected survey data with client data from your CRM, in order to enrich quantitative data with declarative data.

  • Netquest API

    Použijte naše API rozhraní za účelem rozšíření možností svých softwarových řešení s funkcemi poskytovanými naší službou. Díky JSON rozhraní máte k dispozici přístup k prostředkům Vašeho webového účtu. Automatizujte vytváření vlastních průzkumů a stahujte výsledky pro jejich prohlížení, např. ve Vašich uzavřených systémech, jako panel zákaznícké podpory nebo intranet.

  • Integrace s Google Analytics

    Google Analytics Vám řekne, co se děje na Vašich webových stránkách. Netquest Vám poví proč. Odešlete odpovědi z průzkumu a widgetu do svého profilu GA pro účely správné segmentace a lépe porozumějte svým uživatelům.

  • Integrace s webovými panely

    Díky spolupráci Netquest s předními internetovými panely, k nám můžete přenést správné výzkumné skupiny, které rychle dokončí Váš průzkum a poskytnou tak cenné rady týkající se vývoje Vašeho produktu nebo nabídky. Kromě toho, průzkum můžeme do systému zavést pro Vás, optimalizovat jej, a poskytnout Vám výslednou zprávu po dokončení studie.

  • Integrace se SALESmanago

    Integrujte Netquest se systémem marketingové automatizace SALESmanago s cílem lépe pochopit preference zákazníků, sbírejte jejich názory a připomínky, a rozšířte svoji kontaktní základnu. Spojte chování osoby v průběhu návštěvy na webových stránkách s informacemi, které zanechala v průzkumu. Využití této informace v marketigové automatizaci Vám umožní, například, lépe zacílit komunikaci, nebo provést nabídku produktu nebo promoční nabídky, které budou lépe odpovídat.

  • Snadná rozesílka pozvánek prostřednictvím newsletter platforem

    Není-li zasílání pozvánek z našeho nástroje pro Vás dostatečné, a Vy používáte jiné e-mailové a bulletinové systémy (jako jsou Freshmail, GetResponse, nebo Sare), práci Vám usnadníme. Jednoduše exportujte soubor s odkazy průzkumu a importujte je do rozesílací platformy, a každý obdrží vlastní pozvánku. Celý proces je triviální a zabere jen pár minut.

Více