Průvodce - Analýza výsledků

Rankingy / žebříčky dat

Rankingy je funkcionalita, která umožňuje kombinovat všechny odpovědi z různých typů otázek (otázka s jednou možností výběru, otázka s více možnostmi výběru, NPS, otázka typu roletka, hodnotící otázka, otázka typu drag and drop (DnD) a otázka maticová s jednou možností výběru) společně s NPS otázkou.

Tato funkce je zvláště užitečná, když je potřeba porovnat velké množství dat. Například, pomocí žebříčku můžete vytvořit seznam produktů v internetovém obchodě a třídit je od nejlépe hodnocených (podle NPS) až po ty nejvíce kritizované. Hodnocení může být také užitečné při průzkumech s velkým počtem poboček nebo zaměstnanců. Jedním slovem – všude, kde studujete metodou Net Promoter Score, a kde je výsledků mnoho a je nutné je odpovídajícím způsobem kombinovat.

Jak používat rankingy

1.) Přejděte do hlavního menu Analýza a následně vyberte záložku Rankingy.

2.) V roletkovém menu vyberte první možnost „Vytvořit nový ranking“, vyberte odpovídající kritéria pro tvorbu rankingu a klikněte na tlačítko „Vytvořit ranking“. Nezapomeňte ranking srozumitelně pojmenovat.

3.) Výsledný ranking bude automaticky zobrazen posléze pomocí tabulek. Data je možné vložit do reportu či libovolně třídit.

Data každého vytvořeného rankingu mohou být dodatečně filtrována – např. dle daného období, data pouze pro kritiky NPS, apod. Odpovídající filtr můžete vybrat z pravého horního menu (více o možnostech filtrů si můžete přečíst v článku Filtrování výsledků dotazníku).

Na co pamatovat?

  • Rankingy neberou v úvahu, jsou-li průzkumy plně dostupné mezi podúčty – každý uživatel má své vlastní, nesdílené rankingy.
  • V rankingu se zobrazují pouze tabulková data. Mapování není možné.
  • Každé hodnocení může být přidáno jako součást reportu (PDF, HTML), ve kterém je také možné třídit data ve sloupcích.
  • Pokud nezadáte název rankingu, bude se automaticky odvíjet dle pořadí: [Řádek] {název řádku} [Sloupec] {název sloupce}.

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď