Průvodce - Distribuce dotazníku

Rozesílání pozvánek na dotazník z vlastního e-mailu

Ve výchozím nastavení Vašeho Netquest účtu jsou pozvánky rozesílány z poštovního serveru Netquest.cz, konkrétně z e-mailové adresy pozvanka@netquest.cz. Existují však případy, ve kterých není vhodné rozesílání e-mailových pozvánek z této adresy, a kdy je na místě propojení vlastní e-mailové adresy s účtem Netquest – pozvánky jsou v takovém případě věrohodnější a máte také jistotu, že zpráva neskončí ve SPAMové složce respondenta, nebo nebude zablokována již na cestě k respondentovi (např. z důvodu silného zabezpečení poštovního serveru příjemce).

Jak již uvedeno výše, takovém případě přichází na řadu integrace s poštovním serverem a vybranou e-mailovou adresou Vaší společnosti. Psali jsme o tom rovněž na blogu v článku Integrace s poštovním serverem.

Jak propojit vlastní e-mailovou adresu s platformou Netquest

1.) V levém horní menu Účet se proklikněte do záložky E-mailový server.

2.) Otevře se Vám formulář umožňující propojení vlastní e-mailové adresy k účtu Netquest. Do uvedených polí zadejte e-mailovou adresu (kterou si přejete propojit), jméno (bude použito jako jméno odesílatele), uživatelské jméno a heslo (pro přihlášení se k danému e-mailovému účtu), záložní e-mail (pro odesílání informací v případě potíží s propojením), SMTP nastavení, velikost balíčku (maximum odeslaných zpráv v jednom balíčku) společně s intervalem (interval v minutách mezi rozesíláním jednotlivých balíčků). Po zapsání všech změn klikněte na tlačítko „Uložit“.

3.) Před rozesíláním zpráv respondentům doporučujeme využít možnosti odeslání testovací e-mailové zprávy. Zpráva bude odeslána na Vaši e-mailovou adresu.

Pokud jste obdrželi testovací e-mail, budou od tohoto okamžiku všechny Vaše pozvánky odesílány z nové e-mailové adresy. Vše je připraveno !

Na co pamatovat?

  • Konfigurace poštovního účtu připomíná konfiguraci jakéhokoliv poštovního klienta, jako jsou např. Outlook, Thunderbird. Ve službě Netquest.cz je nutné zadat stejné údaje.
  • Jednou zadané nastavení má vliv na zasílání všech pozvánek všech dotazníků ve Vašem účtu.
  • Používáte-li periodické reporty, tyto budou nově zasílány z této adresy.
  • Informace o vyplnění dotazníku budou i nadále zasílány z výchozí e-mailové adresy: oznameni@netquest.cz.
  • Integrace s vlastním poštovním serverem je přístupná pouze v účtu Enterprise a ve VIP balíčku
  • Důrazně doporučujeme pro účely integrace používat pouze neosobní typy e-mailových adres, jako např. pruzkumy@vasefirma.cz, ankety@vasefirma.cz, marketing@vasefirma.cz, aj.

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď