Průvodce - Distribuce dotazníku

Sběr výsledků na sociálních sítích

Díky zveřejnění dotazníku na sociálních sítích jako jsou Facebook, nebo Twitter, máte možnost se dostat k většímu množství potencionálních respondentů. To může mít vliv na větší reprezentativnost Vašich studií. Umístěním dotazníku na vlastním profilu pomocí jednoho kliknutí je funkce, která usnadňuje sběr výsledků.

Jak uveřejnit dotazník na nejpopulárnějších sociálních sítích?

  1. Po vytvoření dotazníku přejděte do hlavní záložky „Sběr“ (1) a následně na odkaz „Sociální sítě“ (2), otevře se nabídka s možnostmi sdílení.
  2. Dalším krokem je výběr sociální sítě, na kterou chcete umístit Váš dotazník, pomocí kliknutí na příslušnou ikonu (3) (po kliknutí jste obvykle přesměrování na přihlašovací stránku daného portálu).
  3. 1

  4. Přihlaste se do svého účtu a potvrďte zpřístupnění odkazu na dotazník na svém profilu.

Na co pamatovat?

  • Uveřejnění dotazníku na sociálních sítích je nezvykle výhodné a rychlé, nejvýhodnější je umístit dotazník na více stránkách.
  • Pro rychlé publikování dotazníku je výhodně, jste-li již v dané službě přihlášeni.

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď