Průvodce - Instrukce & integrace

Integrace s komunikátorem Slack – popis operace

Platforma Netquest umožňuje integrovat akce prováděné pomocí tohoto nástroje s jedním z nejpopulárnějších instant messengerů, který používají společnosti – Slack. Integrace usnadňuje uživateli Netquest předávání informací o vyplněném dotazníku. Poté, co respondent dokončí průzkum, budou informace automaticky odeslány na vybraný kanál v komunikátoru Slack.

Jak integrovat Netquest a Slack?

Na začátku je třeba poznamenat, že integrace se Slackem je dostupná v záložce Alerty – notifikacích vytvořených pro daný průzkum. Další informace o alertech a jejich tvorby naleznete v tomto článku.

Chcete-li zahájit integraci se službou Slack ve vybraném přehledu, aktivujte alert. Alerty se přidávají v menu Nastavení, poté přejděte do záložky Alerty a klikněte na tlačítko „Přidat nový alert“. Ve formuláři, který se objeví na obrazovce, zadejte název alertu a jako „Odesílací kanál“ zvolte: „Odeslat na Slack“.

V poli „Webhook adresa Slacku“ vložte adresu URL, kterou získáte vytvořením aplikace v našem workspace (pod tímto odkazem můžete vytvořit pracovní prostor a vygenerovat url) a povolte integraci prostřednictvím „Incoming webhooks“ (popis naleznete zde).

V poli „Název kanálu Slack“ musíte také definovat, do kterého Slack kanálu chcete směrovat zprávy.

Zpráva, která je odeslána uživateli po dokončení dotazníku respondentem, je plně přizpůsobitelná. To znamená, že můžete vložit vlastní obsah, odpovědi respondenta (použitím makra ANS_) a informace o stejném výplnění (další makra – odkaz na výplnění, ID výplnění, atd.). Vybraná makra lze vložit kliknutím na menu „Dynamický obsah“.

Na co pamatovat?

  • Kanál Slack nemusí přijímat informace o všech provedených vyplněních. Je možné filtrovat vyplnění vytvořeným filtrem (o filtrování výsledků si můžete přečíst více v tomto článku), takže například do Slacku budou zaslány pouze výplnění odpovídající skupině kritiků v NPS otázce.

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď