Průvodce - Můj účet

Faktura DPH za nákup účtu

Kupujete-li účet pro potřeby firmy, vyplatí se provést platbu pomocí faktury. Aby Vám systém mohl vystavit fakturu, musíte tuto možnost vybrat při placení účtu. V tomto článku se dozvíte jak toho dosáhnout.

Pokud jste neobdrželi fakturu, kontaktujte nás. Jestliže to bude možné, vystavíme ji zpětně.

Pokud potřebujete fakturu s pozdějším termínem splatnosti, rovněž Vás prosíme o kontakt.

Jak obdržet fakturu DPH za nákup účtu?

  1. Při změně účtu na vyšší (Podívejte se jak), placení zkušebního účtu, nebo prodlužování stávajícího účtu (Podívejte jak), vyberte v sekci „Nastavení účtu“ (1) možnost „Chci zaslat fakturu DPH“ (2), poté se otevře nabídka.
  2. 1

  3. Do polí formuláře „Fakturační údaje“ (3) zapište všechny údaje (4).
  4. 2

  5. Pokud chcete obdržet papírovou fakturu (zaslanou poštou), označte možnost „Chci zaslat fakturu poštou“ (5) – tato možnost je dodatečně zpoplatněna 12 CZK.
  6. Vyberte odpovídající typ platby (6) a klikněte na tlačítko „Dále“ (7).
  7. 3

  8. Zkontrolujte ještě jednou všechny údaje, jestli jsou v pořádku a klikněte na tlačítko „Chci provést objednávku“ (8), pokud ne, klikněte na tlačítko „Vzít zpátky a opravit“ (9).
  9. 4

  10. Po zaúčtování platby obdržíte fakturu na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci a pokud jste vybrali zaslání poštou, obdržíte fakturu ještě v papírové podobě.

Na co pamatovat?

Pomohl Vám tento článek?

Děkujeme za odpověď