Průvodce

Tvorba dotazníku

Správně vytvořený dotazník je již polovinou úspěchu při průzkumu. Dobře navržený on-line průzkum Vám umožní shromažďovat cennější výsledky a zvýšit míru vyplnění. Díky tomu bude analýza výsledků spolehlivější.

Chcete-li začít vytvářet průzkum, stojí za to se seznámit s základy. V závislosti na typu výzkumu a Vašich potřebách, může být průzkum velmi jednoduchý (obsahující základní typy otázek) nebo pokročilý (obsahující logické a filtrované otázky).

Průzkumy mohou mít navíc podobu přirozené konverzace s respondentem pomocí dynamických odpovědí. Například respondent, který uvedl své první jméno v první otázce, je dotazován uvedeným jménem v další části průzkumu.

Svůj průzkum můžete také připravit v několika jazycích, snadno změnit svůj vzhled tím, že nahrajete vlastní logo a barvy a používáte oblíbené šablony průzkumu.

Pokud máte databázi respondentů, můžete snadno zjistit, jak odpovídali na Vaše dotazy pomocí funkce prefill. Díky tomu snadno zjistíte spokojenost s Vaší společností a spokojenost zákazníků (např. pomocí výzkumné metody Net Promoter Score).

Zpět na seznam kategorií