reference
Hodnocení zákazníků jsou naší nejlepší vizitkou
Již 10 let se staráme o to, abychom našim zákazníkům poskytovali řešení pro podporu jejich rozvoje ušité na míru jejich potřebám.
Již 10 let se staráme o to, abychom našim zákazníkům poskytovali řešení pro podporu jejich rozvoje ušité na míru jejich potřebám.
5.0 z 15 referencí
Martin Škrabka
Retail Segment Tribe
Komerční banka, a. s.
Pro Komerční banku je program Netquest velmi užitečným nástrojem pro dotazování. Oceňujeme především uživatelskou jednoduchost, množství funkcí, automatické reporty a v neposlední řadě i online technickou podporu v případě potíží. Program splňuje naše očekávání na 100 % a můžeme ho tak vřele doporučit.
5.0 / 5.0
Lenka Lockenbauerova
HR Manager
GrandVision CZ s.r.o.
V GrandOptical jsem, v rámci zefektivnění HR procesů, začala řešit výstupní rozhovory se zaměstnanci. Nechtěla jsem se pouštět do zastaralé papírové verze. Hledala jsem rychlé, jednoduché a cenově přijatelné řešení. Díky Netquest mám všechna data pohromadě a přehledně uspořádána v podobě grafů. Vyřešenou mají skvěle i zákaznickou podporu. Martin vždy poskytuje svým klientům tu nejlepší péči. Ze spolupráce s Netquest budete nadšeni.
5.0 / 5.0
Michal Kazimour
Continuous Improvement Manager
MONETA Money Bank
Díky za profesionální a flexibilní přístup. Spuštění webových dotazníků i sběru zpětné vazby od klientů přes tablety bylo ve spolupráci s Netquest velmi snadné a rychlé. Podobný nástroj nám dosud ve firmě chyběl – a teď ho máme.
5.0 / 5.0
Michal Svoboda
Head of Customer Experience & Research
ČEZ, a.s.
Překvapilo nás, kolik užitečných funkcí tento nástroj poskytuje. Škála možností práce s dotazníkem je mnohem širší, než podobné nástroje na trhu. Rovněž oceňuji uživatelskou podporu.
5.0 / 5.0
Martin Touš
IT ředitel
MediClinic a.s.
Webovou službu Netquest.cz využíváme jak na interní průzkumy v rámci společnosti, tak pro rozsáhlé veřejné průzkumy na téma regionálních setkání. Oceňujeme možnost provedení průzkumu na vlastní doméně, stejně tak jako možnosti rozesílání velkého množství pozvánek přímo ze systému. Děkujeme!
5.0 / 5.0
Aneta Jelínková
Rozvoj trhu a společnosti/Market and Corporate Development
E.ON Česká republika, s.r.o.
Prostředí programu Netquest je uživatelsky velice přívětivé. Program jsme zatím využili pro interní účely a byli jsme s ním velice spokojeni – pomohl nám zefektivnit a zjednodušit proces hodnocení, který jsme v minulých letech realizovali pouze v papírové podobě. Program všem vřele doporučuji.
5.0 / 5.0
Ladislav Lojka
Ředitel komunikace
Byznys pro společnost, z. s.
Prostřednictvím platformy Netquest se nám podařilo snadno a rychle vyhodnotit sběr potravin v rámci Národní potravinové sbírky. Kompletní data z více než 650 obchodů po celé České republice jsme měli k dispozici do několika málo hodin od ukončení sbírky a byli jsme tak schopni v potřebné době komunikovat její výsledky. Chválíme také uživatelskou podporou, a ochotu pana Douchy rychle reagovat na naše požadavky. Snadné nastavení variabilních otázek a jejich vyhodnocení nás přesvědčilo o vysoké profesionalitě tohoto produktu, proto ho budeme nadále využívat pro Národní potravinovou sbírku, i pro naše další projekty.
5.0 / 5.0
Petr Švec
Produktový manažer
Mediální skupina Mafra
Netquest používáme pro online průzkumy na našich spotřebitelsky orientovaných webech, jako AkčníCeny.cz nebo VratnéPeníze.cz. Oceňujeme především jednoduchost přípravy dotazníků doslova na pár kliknutí, velmi dobré zpracování reportů z průzkumů a v neposlední řadě také skvělou a rychlou pomoc českého týmu technické podpory.
5.0 / 5.0
Petra Svítilová
Marketing Coordinator
Clarion Congress Hotel Prague****
Hlavní výhodou Netquestu je přehlednost a uživatelsky přívětivé prostředí. Ocenili jsme jednoduchost tvorby dotazníků a mnoho funkcí od forem sběru dat až po výsledné reporty. V neposlední řadě bychom rádi zmínili ochotu, s jakou jsou zodpovězeny veškeré dotazy a řešeny naše požadavky.
5.0 / 5.0
Mgr. Petra Tkadlecová
kontrolor, finanční referent v oblasti sociálních služeb
Středočeský kraj
Prostředí Netquest je uživatelsky velice přívětivé, příprava a editování dotazníků jsou v něm jednoduché, přehledné a intuitivní.
Velice oceňujeme nadstandardní ochotu a péči poskytovatele serveru a rychlost a vstřícnost při zpracování našich požadavků a dotazů.
5.0 / 5.0
Jan Bockstefel
Marketing Manager
Bisnode Česká republika, a.s.
V rámci řešení Netquest využíváme nejen klasické dotazníky, ale i widgety v našich vybraných online produktech – obojí k plné spokojenosti. Oceňuji i nadstandardní technickou podporu.
5.0 / 5.0
Jiří Ryšánek
UX/UI Designer
E-shop www.smarty.cz
Díky vysoké variabilitě systému při tvorbě otázek a odpovědí je možné získat opravdu relevantní data, díky kterým budeme moci být našim zákazníkům s naší nabídkou a službami zase o něco blíž. Pohodlné vyplnění i z mobilních zařízení výrazně podporuje množství a kvalitu obdržených dat.
5.0 / 5.0
Ing. Petr Kadlec
Vedoucí oddělení zákaznického výzkumu
Tipsport.net a.s.
Vybrat Netquest, jako platformu pro sběr zpětné vazby, byla dobrá volba. Vyhovuje nám způsob, jakým Netqest umožňuje přizpůsobovat dotazníková šetření nejen našim brandovým potřebám, ale zejména potřebám cílení na různé segmenty našich klientů. Zároveň velmi oceňujeme rozvoj softwaru na základě našich požadavků a připomínek
5.0 / 5.0
Sylvie Jedličková
Marketing Executive
Casablanca INT
Netquest je pro nás ideálním nástrojem jak pro externí, tak i pro interní komunikaci. Za zmínku stojí přehledy a statistiky, které má uživatel ihned k dispozici a dokáže s nimi pracovat v reálném čase.
5.0 / 5.0
Tomáš Strejček
Digital Marketing Specialist
AXA Assistance CZ, s.r.o.
Díky Netquestu získáváme v reálném čase tolik potřebnou zpětnou vazbu od našich klientů i návštěvníků webu. Aplikace umožňuje skutečně snadné a flexibilní možnosti nastavení vzhledu a chování dotazníku. Na základě výsledků jsme tak nyní schopni rychleji a efektivněji upravovat uživatelské prostředí i vlastní produkty.
5.0 / 5.0