Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení návštěvy autoservisu

  • 1. Jak byste hodnotili náš servis po Vaší poslední návštěvě? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi špatné Spíše špatné Neutrální Spíše dobré Velmi dobré
    Kvalita odvedené práce  
    Vyhnutí se potížím  
    Pocit pohodlí  
    Ochota Vám vyjít vstříc  
    Přívětivost a ochota pokladních  
    Provozní doba  
    Snadné sjednání schůzky  
    Rychlost přejímky  
    Rychlost oprav  
    Zajištění výměny  
    Provádění oprav  
    Čistá a komfortní čekárna  
    Dostupnost  
  • 2. Znali jste následující body při poslední návštěvě? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Ano Ne
    Byly Vám vysvětleny všechny práce před jejich provedením.  
    Byly Vám vysvětleny všechny provedené práce a co kolik stálo.  
    Řekli Vám kdy bude Vaše auto připraveno.  
    Když jste dorazili, papíry byly již připraveny.  
    Kontaktovali Vás, že je práce hotova.  
  • 3. Sdělte nám prosím co bychom mohli ještě zlepšit u našich prováděných služeb. *

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani