Vzory dotazníků Ostatní

Průzkum spokojenosti pacientů (z pohledu personálu)

  • 1. Jak se podle Vás změnilo hodnocení pacientů ve Vašem zařízení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Jak je podle Vás důležité ve Vašem zařízení hodnocení pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Má Vaše zařízení pracovníky/manažery, kteří se starají o spokojenost pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak často Vaše zařízení provádí průzkum spokojenosti pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak je primárně sledována spokojenost pacienta? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Zahájilo Vaše zařízení v uplynulém roce program na zlepšení spokojenosti pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Které sektory zdravotní péče by měly zlepšit postoj k spokojenosti pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Jaký je nejvíce závažný důvod pro Vaše zařízení, aby byli pacienti spokojení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 9. Má podle Vašeho názoru vliv, spokojenost pacientů, na Vaše zařízení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani