Vzory dotazníků Ostatní

Průzkum spokojenosti pacientů (z pohledu personálu)

  • 1. Jak se podle Vás změnilo hodnocení pacientů ve Vašem zařízení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Jak je podle Vás důležité ve Vašem zařízení hodnocení pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Má Vaše zařízení pracovníky/manažery, kteří se starají o spokojenost pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak často Vaše zařízení provádí průzkum spokojenosti pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak je primárně sledována spokojenost pacienta? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Zahájilo Vaše zařízení v uplynulém roce program na zlepšení spokojenosti pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Které sektory zdravotní péče by měly zlepšit postoj k spokojenosti pacientů? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Jaký je nejvíce závažný důvod pro Vaše zařízení, aby byli pacienti spokojení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 9. Má podle Vašeho názoru vliv, spokojenost pacientů, na Vaše zařízení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani