Vzory dotazníků Ostatní

Hodnocení aerolinek

  • 1. Ohodnoťte prosím služby, které Vám poskytl rezervační agent při zařizovaní Vašeho letu? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Nevím Ne tak dobrý jako jiní Stejné jako většina Lepší než většina Patří mezi nejlepší
    Rychlost získání informací skrze agenta  
    Nápomocnost agenta  
    Laskavost agenta  
    Přesnost letových informací  
    Přesnost jízdních informací  
  • 2. Řeknete jak jsou důležitá následující tvrzení při rozhodování o výběru aerolinek. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Nedůležité Spíše důležité Velmi důležité
    Výhodnější odletový a/nebo příletový čas  
    Let s méně zastávkami, nebo s lepším přípojem  
    Výhodný letový tarif  
    Věrnostní program  
    Služby za letu (jídlo, filmy, letušky, apod.)  
    Lepší pozemní služby (letenky, manipulace se zavazadli, check-in, apod.)  
    Osobní preference  
    Dostupná místa v letadle  
    Doporučení cestovní agentury  
    Typ letadla  
  • 3. Odpovězte prosím Ano, Ne, nebo Nevím na následující výroky týkající se letového tarifu (cena letenek). *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Ano Ne Ne zcela
    Plánoval/a jsem tuto cestu do této destinace bez ohledu na cenu  
    Plánoval/a jsem tuto cestu s jinou společností, ale přešel/přešla jsem k této společnosti kvůli ceně  
    Plánoval/a jsem tuto cestu bez vybrané konkrétní letecké společnosti, ale vybral/a jsem tuto kvůli ceně  
    Plánoval/a jsem cestu do této destinace, ale na konec jsem vybral/a jinou kvůli ceně  
    Plánoval/a jsem tuto cestu na později, nebo dříve, ale změnil/a jsem to na teď kvůli ceně  
    Plánoval/a jsem do cílové destinace jet vozem, nebo autobusem, ale změnil/a jsem to kvůli ceně  
    Neplánoval/a jsem žádnou cestu, ale nyní jsem to změnil/a kvůli ceně  
  • 4. Jaký je hlavní cíl Vaší cesty? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Pro každou z níže uvedených oblastí, kterými jste na letišti museli projít, vyberte čas, který jste strávili ve frontě a zda-li to bylo pro Vás přijatelné. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Nepoužil/a Bez čekání 0-5 min. 6-10 min. 11-20 min. 20+ min. Přijatelná délka čekání? Ano Ne
    Ostatní  
    Nástup na palubu letadla  
    Odletová brána (Gate)  
    Pasová kontrola  
    Expresní odbavení  
    Přepážka pro odbavení  
    Samo odbavení  
  • 6. Které z následujících tvrzení nejlépe vystihuje podstatu Vaší cesty? *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 7. Ohodnoťte prosím celkovou ochotu a spolupráci personálu na letišti. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Nejlepší Lepší než většina Stejné jako většina Ne tak dobrý jako většina Patří mezi nejhorší
    Ochota a nápomocnost patří mezi:  
  • 8. Dokázali jste sami všechno zařídit pro let? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 9. Pokud jste byli obzvláště spokojeni s některou procedur na letišti, vyberte prosím s kterou: *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 10. Pokud jste byli obzvláště spokojeni s personálem na letišti, tak s kterým. *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 11. Jaká je Vaše profese? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 12. Pohlaví *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 13. Rodinný stav *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 14. Věková skupina *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 15. Kraj *

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani