Vzory dotazníků Ostatní

Lékařský průzkum pacienta

  • 1. Jaké oddělení jste dnes navštívili? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Měli jste na dnes naplánovanou schůzku s lékařem? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Je tato klinika Vaším jediným poskytovatelem péče? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Kam jdete za zdravotní péčí, pokud je tato klinika uzavřena?

  • 5. Odpovězte prosím na to, jak souhlasíte s následujícími tvrzeními: *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Rozhodně nesouhlasím Nesouhlasím Neutrální Souhlasím Rozhodně souhlasím Nechci odpovědět
    Když jste volali na kliniku, osoba, která odpovídala na telefonu, reagovala rychle  
    Vaše vyšetření bylo efektivní  
    Personál nemocnice k Vám byl milý  
    Všechny vaše otázky / obavy byly zodpovězeny lékařem / asistentkou / sestřičkou.  
    Celkově jsou Vaše zkušenosti s klinikou pozitivní  
    Na služby, které jste obdrželi, byla Vaše čekací doba rozumná.  
  • 6. Máte-li nějaký dodatečný komentář, prosím využijte prostoru níže a podělte se o něj s námi.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani