Vzory dotazníků Ostatní

Průzkum využívání hotelových služeb

  • 1. Jak často využíváte hotelových služeb? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Na jak dlouho se většinou v hotelu ubytujete? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Vyberte prosím nejčastější charakter návštěvy hotelu *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Uveďte prosím nejčastěji vybíranou kategorii hotelů. *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Při výběru hotelu věnuji pozornost... Prosím vyberte od 1 do 5. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5 Nemohu hodnotit
    Parkovací místa  
    Dekor a zařízení pokoje  
    Pověst hotelu  
    Cena  
    Jestli jim nevadí domácí mazlíčci  
    Umístění hotelu  
    Jídlo  
    Čistota hotelu  
    Dobrý přístup k hotelu  
    Kategorie hotelu  
  • 6. Uveďte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité níže uvedené atributy hotelového pokoje *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5 Nemohu hodnotit
    Velikost pokoje  
    Velikost postele  
    Prostornost šatní skříně  
    Chladnička s nápoji a občerstvením  
    Čistá a prostorná koupelna  
    Balkon  
    Přístup k internetu  
    TV s oblíbenými programy  
    Denní úklid (včetně ručníků)  
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani