Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti kvality služby

  • 1. Ohodnoťte prosím atraktivitu nabídky s přihlédnutím k níže uvedeným faktorům. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5 Nemohu hodnotit
    Atraktivita nabídky - celkové hodnocení  
    Podmínky nabídky  
    Provize a platby  
    Komplexnost nabízených služeb  
  • 2. Ohodnoťte prosím kvalitu služeb s přihlédnutím k níže uvedeným faktorům. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5 Nemohu hodnotit
    Kvalita služeb - celkové hodnocení  
    Kompetence a vstřícnost personálu  
    Rychlost služby  
    Braní na zřetel individuální potřeby a preference klienta  
    Rychlost vyúčtování  
    Pomoc s problémy s kterými se klient obrací na [FIRMA]  
    Dostupnost informací o nabídce  
  • 3. Ohodnoťte prosím lokální podmínky s přihlédnutím k níže uvedeným faktorům. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5 Nemohu hodnotit
    Lokální podmínky - celkové hodnocení  
    Počet stanovišť zákaznické služby  
    Umístění objektu  
    Možnost parkování poblíž objektu  
  • 4. Druh klienta *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani