Vzory dotazníků Business & marketing

Vliv reklamy na spotřebitele

  • 1. Jak často se setkáváte s reklamními sděleními? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. S jaký druhem reklamy se setkáváte nejčastěji? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Uveďte prosím, jaký druh reklamy je pro Vás nejužitečnější při rozhodování o nákupu? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Zcela neužitečná Zřídka užitečná Středně užitečná Užitečná Velmi užitečná
    Internetová  
    Rádiová  
    Televizní  
    Billboardy / plakáty  
    Létáky  
    V kině  
    Z poštovní schránky  
  • 4. Jak často po zhlédnutí / poslechu této reklamy produkt kupujete? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Sledujete / posloucháte rád/a reklamu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Pokud ano, z jakého odvětví jsou Vaše oblíbené? *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 7. Do jaké míry má reklama vliv na...: *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Vůbec V malém rozsahu Průměrnou Do značné míry
    Povědomí o značce  
    Koupi inzerovaného produktu  
    Cenu produktu  
    Lepší pozici mezi konkurencí  
    Atraktivitu značky  
    Nechuť vůči značce  
  • 8. Sledujete nebo posloucháte reklamy až do konce? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 9. Pokud nechcete sledovat nebo poslouchat reklamy až do konce, co je hlavním důvodem? *

  • 10. Délku trvání reklam průměrně byste hodnotil/a jako? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 11. Jaké aspekty reklamy považujete za nejdůležitější? Prosím seřaďte je od nejatraktivnějších po nejméně zajímavé. *

    Kliknutím aktivujete otázku.
    • j 1.
    • j 2.
    • j 3.
    • j 4.
    • j 5.
    • j 6.
    • j 7.
    • j 8.
    • j 9.
ikona

Dobré vědět:

Nelze nesouhlasit s tím, že reklama má obrovský dopad na chování a rozhodnutí spotřebitelů. Můžete prozkoumat velikost a typ dopadu televizní nebo internetové reklamy na chování lidí, kteří nakupují produkty nebo využívají služeb.

Průzkum může společnost využít k vytvoření nejefektivnějších marketingových sdělení. Je to také nástroj v rukou producentů reklamy. Dotazník je na druhé straně cenným zdrojem informací i pro psychology a sociology, kteří studují chování konkrétních skupin respondentů v souvislosti s reklamními sděleními.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani