Vzory dotazníků HR a zaměstnanci

Hodnocení školení / tréninku

  • Vážený kolego / vážená kolegyně,

    prosíme ohodnoťte svoji účast na školení vyplněním následujícího dotazníku. Vaše podněty pomohou vylepšit školení v budoucnu.

    Děkujeme!
  • 1. Prosím uveďte jak spokojen/a jste s...: *

    (každou část můžete dodatečně okomentovat)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spokojen/a Nevím Nespokojen/a Velmi nespokojen/a Nejsem si jistý/á
    Význam kurzu s ohledem na Vaše potřeby  
    Lokace a kvalita vzdělávacích zařízení  
    Program kurzu  
    Délka kurzu  
    Přínos pro praxi  
    Školící program celkově  
  • 2. Jak bychom mohli vylepšit kvalitu našich školících služeb v budoucnu / Je zde něco, co Vám chybělo? *

  • 3. Prosím uveďte jak spokojen/a jste byl/a se školitelem vzhledem k následujícím: *

    (každou část můžete dodatečně okomentovat)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spokojen/a Nevím Nespokojen/a Velmi nespokojen/a Nejsem si jistý/á
    Připravenost školitele  
    Výklad a prezentace školících materiálů  
    Srozumitelnost školitele  
    Schopnost zodpovídání dotazů  
    Znalosti a profesionalita  
  • 4. Máte nějaké další připomínky ke školiteli?

  • 5. Rozumí naše společnost školícím potřebám Vašeho oddělení? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Jak byste celkově ohodnotil/a školení? *

  • 7. Splnilo školení Vaše očekávání? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Seřadte následující témata dle zábavnosti. *

    (nejvyšší = nejzábavnější)
    Kliknutím aktivujete otázku.
    • j 1.
    • j 2.
    • j 3.
    • j 4.
    • j 5.
  • 9. Jaká je pravděpodobnost, že byste školící služby doporučil/a kolegům nebo kontaktům ve Vašem oboru? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani