Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení poskytovatele internetu (ISP)

  • 1. Celkově, jaké máte zkušenosti se svým ISP, jako poskytovatelem internetu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Jak hodnotíte své [ISP] připojení (včetně spolehlivosti, rychlosti, pomalých signálů, odpojení, atd.)? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Jak byste ohodnotili [ISP] software pro snadnou instalaci a používání? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Pro který operační systém jste volali podporu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • Během komunikace s technickou podporou, jak byste ohodnotili následující?
  • 5. Přátelskost *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Profesionalita *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Zájem v řešení problému *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Při řešení problému, jak byste ohodnotili poskytnuté informace? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 9. Porozumění problému *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 10. Byl Váš problém vyřešen během telefonu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 11. Pokud byla Vaše odpověď na předchozí otázku ne, proč?

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 12. Pokud byste potřebovali kontaktovat technickou podporu [ISP] znovu a byla Vám dána možnost hovořit s tímto zástupcem, využili byste ji? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 13. Pokud ne, proč?

  • 14. V porovnání s technickou podporou jiných společností, řekli byste že naše je *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani