Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení zákaznického servisu webové stránky

  • 1. Jak jste se kontaktovali zákaznický servis? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Pokud jste volali na telefon, jak rychle se problém vyřešil? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Pokud jste kontaktovali zákaznický servis e-mailem nebo faxem, jak dlouho trvalo, než jste dostali odpověď? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jaký byl Váš důvod pro kontaktování zákaznického servisu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Celkově, jak jste byli spokojeni se zákaznickou podporou? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Máte nějaké připomínky nebo komentáře, jak bychom mohli vylepšit náš zákaznický servis?

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani