Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení zákaznického servisu webové stránky

  • 1. Jak jste se kontaktovali zákaznický servis? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Pokud jste volali na telefon, jak rychle se problém vyřešil? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Pokud jste kontaktovali zákaznický servis e-mailem nebo faxem, jak dlouho trvalo, než jste dostali odpověď? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jaký byl Váš důvod pro kontaktování zákaznického servisu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Celkově, jak jste byli spokojeni se zákaznickou podporou? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Máte nějaké připomínky nebo komentáře, jak bychom mohli vylepšit náš zákaznický servis?

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani