Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení kamenného obchodu

  • Vážený návštěvníku / Vážená návštěvnice,

    prosíme podělte se s námi o Vaše zkušenosti a zážitky s naší prodejnou v následujícím krátkém průzkumu.

    Děkujeme za Vaši návštěvu a čas.

    VAŠE PRODEJNA

  • Na základě Vašich zkušeností s námi, prosím ohodnoťte následující tvrzení. *

    (Svůj výběr můžete dodatečně zdůvodnit)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi souhlasím Spíše souhlasím Neutrální Spíše nesouhlasím Velmi nesouhlasím Nevím
    Personál byl ochotný a laskavý  
    Personál vystupoval profesionálně  
    Obchod se nachází na dobře dostupném místě  
    Otevírací doba vyhovuje mým nákupním potřebám  
    Atmosféra a dekorace jsou příjemné  
    Obchod má dobrou nabídku zboží  
    Obchod má přívětivé ceny  
    Zboží je nevyšší kvality (dobré značky)  
    Zboží je za rozumnou cenu  
    Zboží je atraktivní  
    Nabízené zboží je skladem  
    Nákupní proces trval rozumnou dobu  
    Jsem velmi spokojen/a s cenou, kterou jsem za zboží zaplatil/a  
    Se zbožím, které jsem zakoupil/a, jsem velmi spokojen/a  
  • Jak byste celkově ohodnotil/a obchod? *

  • Na základě Vaší poslední návštěvy, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi? * *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • Je zde něco jiného, co byste nám chtěl/a říci o Vašich zkušenostech s prodejnou? *

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani