Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti s produktem / službou

  • 1. Jak dlouho používáte náš produkt / službu? *

  • 2. Jak často používáte náš produkt / službu? *

  • 3. Který produkt/službu používáte? Vyberte všechny možnosti. *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 4. Jste spokojen/a s naším produktem / službou? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak často u nás nakupujete? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Jak byste ohodnotil/a následující ukazatele? *

    (Čím více palečků, tím lépe)
    Zákaznický servis
    Kvalita
    Dostupnost
    Cena
  • 7. Je pravděpodobné, že byste naší službu opět využil/a? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Jaká je pravděpodobnost, že byste náš produkt/službu doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 9. Máte pro nás nějaké doporučení pro vylepšení našich produktů / služeb?

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani