Vzory dotazníků Ostatní

Nakupování v supermarketu

  • 1. Vyberte odpovědi, se kterými nejvíce souhlasíte u následujících tvrzení. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Rozhodně souhlasím Souhlasím Nevím Nesouhlasím Rozhodně nesouhlasím
    Preferujete pozvat přátelé na večeři, než jít někam ven?  
    Pokud není preferované zboží v obchodě, zvolíte jinou náhradu, než byste šli do jiného obchodu?  
    Raději nakupujete ve velkém supermarketu než v malém?  
    Baví mě připravovat jídlo doma.  
    Napíši si seznam položek než vyrazím nakupovat.  
    Supermarket je dobré místo k nákupu hudby a filmů.  
    Rád/a nakupuji v supermarketu.  
    Když by bylo v supermarketu k dispozici rychlé občerstvení, využil/a bych ho.  
    Supermarkety vydělávají hodně peněz.  
    Používám zákaznickou kartu, abych získal slevy.  
    Supermarket je vhodné místo k nákupu automobilového příslušenství.  
    Rád zkouším nové výrobky, které jsou na regálech poprvé.  
    Supermarkety dobře uspokojují jednotlivé potřeby zákazníků.  
    Mnoho zboží je nedostupné, když nakupuji.  
    Způsob uspořádání nákupního prostoru mi umožňuje vše rychle nalézt.  
    Snažím se ušetřit čas tím, že nakoupím vše v jednom obchodě.  
    Nakupuji polotovary, abych ušetřil.  
    Obvykle koupím i zboží, které jsem neměl/a na seznamu.  
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani