Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Zákaznická spokojenost po nákupu v e-shopu

  • Vážený zákazníku / vážená zákaznice,

    Děkujeme za Váš nákup. Pomozte nám prosím vylepšit náš e-shop vyplněním krátkého dotazníku.

    Děkujeme!

  • 1. Co Vás motivovalo k poslednímu nákupu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Jak jste byli s nákupem spokojen/a? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Jaká je pravděpodobnost, že byste nákup u nás doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 4. Nakoupíte u nás i příště stejný, nebo podobný produkt? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Ohodnoťte prosím náš e-shop vzhledem k následujícím tvrzením *

    (svůj výběr můžete dodatečně okomentovat)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spíše spokojen/a Neutrální / nevím Spíše nespokojen/a Velmi nrspokojen/a
    Přehlednost a srozumitelnost  
    Srozumitelné informace o produktu  
    Snadný objednávkový proces  
    Širokost výběru  
    Ceny  
    Možnosti dopravy  
    Jednoduchost kontaktu s námi  
    Kvalita dovezeného zboží  
    Délka dodací lhůty  
    Zákaznická podpora  
  • 6. Máte nějaké návrhy na zlepšení? *

  • 7. Jak jste se dozvěděli o našich stránkách? Vyberte všechny platné možnosti. *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani