Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení restaurace

  • Vážený zákazníku,

    prosíme ohodnoťte Vaši celkovou spokojenost s návštěvou v naší restauraci, pomůžete nám tak vylepšit kvalitu našich služeb.

    Děkujeme

    Vaše restaurace

  • 1. Jídlo a pití *

    (Čím více palečků, tím lépe)
    Kvalita jídla
    Kvalita pití
    Pestrost nabídky
  • 2. Restaurace *

    (Čím více palečků, tím lépe)
    Má objednávka byla v pořádku
    Byl/a jsem okamžitě obsloužen/a
    Zaměstnanci jsou trpěliví, když si objednávám
    Zaměstnanci jsou přátelští a zdvořilí
    Dostupnost omáček, nádobí, ubrousků, apod. byla dobrá
    Přehlednost menu
    Hudba v restauraci byla příjemná
    Interiér byl čistý a pěkný
    Prostředí bylo čisté a pěkné
  • 3. Cena *

    (Čím více palečků, tím lépe)
    Poměr kvality a ceny
    Cena vůdči ostatním restauracím
  • 4. Celková spokojenost *

    (Čím více smajliků, tím lépe)
  • 5. Jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 6. Je zde něco, co byste nám rádi dodatečně sdělili?

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani