Vzory dotazníků Ostatní

Dotazník spokojenost s událostí

  • 1. Jak jste se dozvěděli o události? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Proč jste se zúčastnili naší události? Vyberte všechny platné odpovědi. *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 3. Jak jste byli spokojeni s událostí? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Velmi nedůležité Spíše nedůležité Neutrální Spíše důležité Velmi důležité
    Cena  
    Místo konání  
    Program  
    Snadnost dopravy a parkování  
    Délka události  
    Témata  
  • 5. Jak moc je pravděpodobné, že naši událost opět navštívíte? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Jak moc je pravděpodobné, že naši událost doporučíte přátelům, nebo kolegům? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. O které naší další události víte? Vyberte všechny možné odpovědi. *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 8. Jak moc se zajímáte o následující události? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Velmi se zajímám Spíše se zajímám Neutrální Spíše se nezajímám Velmi se nezajímám
    Událost 1  
    Událost 2  
    Událost 3  
    Událost 4  
    Událost 5  
  • 9. Máte nějaké připomínky k našim nabízeným událostem? *

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani