Vzory dotazníků Business & marketing

Průzkum spokojenosti s webovou stránkou

  • Vážený návštěvníku,

    prosím vyplňte následující průzkum, který nám pomůže odhalit silné i slabé stránky naší webové stránky. Na základě Vašich podnětů stránku v budoucnu vylepšíme. Data budou použita pouze v agregované podobě a jsou přísně důvěrná.

    Děkujeme!
  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste naši stránku doporučil známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Jak jste se o naší stránce dozvěděli? *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 3. Jaký byl poslední účel Vaší návštěvy? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak byste s ohledem na naší stránku ohodnotili následující faktory? *

    (Čím více palečků, tím lépe)
    Snadnost navigace
    Přehlednost

    Rozsah informací

    Kvalita obsahu
    Množství obsahu
    Vzhled (design)
    Zákaznická podpora
    Rychlost načítání
  • 5. Které z následujících tvrzení jsou pravdivé? *

    Můžete vybrat několik odpovědí.
  • 6. Jak často navštěvujete naše stránky? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Jak moc je pravděpodobné, že naše stránky znovu navštívíte? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Máte nějaké připomínky, nebo návrhy? *

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani