Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení podpory / zákaznického servisu

  • Vážený zákazníku,

    vyplňte prosím dotazník týkající se Vašeho posledního kontaktu se zákaznickým servisem.

    Váš názor pomůže zlepšit naše služby v budoucnu.

    Děkujeme!

  • 1. Jak jste se kontaktoval/a náš zákaznický servis? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Kontaktoval/a jste nás telefonem - Jak dlouho jste čekal/a, než byla naše podpora dostupná? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Kontaktoval/a jste nás e-mailem nebo faxem - jak dlouho trvalo, než jste dostal/a odpověď? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak dlouho trvalo řešení problému? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak jste byl/a spokojen/a se zákaznickou podporou? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Jak jste byl/a spokojen/a s řešením problému? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Pokud Váš problém nebyl vyřešen, nabídla Vám naše podpora další pomoc? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Ohodnoťte prosím naši zákaznickou podporu podle následujících faktorů. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi slabé Slabé Neutrání Dobré Velmi dobré
    Příjemnost  
    Vstřícnost  
    Profesionalita  
    Zdvořilost  
    Pochopení a znalost problému  
    Zájem o řešení Vašeho problému  
    Způsob doplňujících dotazů  
    Poskytnuté informace v průběhu řešení  
  • 9. Pokud budete mít v budoucnu problém, ozvete se naší podpoře? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 10. Jak byste ohodnotil/a naši technickou podporu v porovnání s jinou?

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 11. Jaká je pravděpodobnost, že byste naši podporu doporučil/a ostatním zákazníkům? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 12. Máte nějaké připomínky nebo komentáře, jak bychom mohli vylepšit náš zákaznický servis?

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani