Vzory dotazníků HR a zaměstnanci

Zaměstnanecký průzkum

  • Vážený kolego / vážená kolegyně,

    prosím Vás o vyplnění následujícího zaměstnaneckého průzkumu. Data budou použita pouze v agregované podobě a jsou přísně důvěrná.

    Děkujeme!

  • 1. Vyberte své oddělení. *

  • 2. Uveďte jakou pozici ve firmě zastáváte. *

  • 3. Napište jak dlouho pracujete ve firmě. *

    Prosím zadejte číslo.
    q
  • 4. Jaká je pravděpodobnost, že byste práci u nás doporučil/a známému? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 5. Ohodnoťte úroveň celkové spokojenosti z práce. *

    Kliknutím aktivujete otázku.
    Nespokojenost
    1 10 10

    Spokojenost
  • 6. Máte jasnou představu o své kariéře v naší firmě? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Cítíte se v práci oceněn/a? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Jak často získáváte od svého vedoucího uznání? *

  • 9. Věříte, že vedoucí bere Vaši zpětnou vazbu vážně? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 10. Pokud byste měl/a zítra opustit naší firmu, jaký by byl důvod? *

  • 11. Kdybyste dostal/a šanci, zopakoval/a byste své současné zaměstnání? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 12. Myslíte si, že zde budete pracovat i za rok ode dneška? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani