Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum zákaznické spokojenosti

  • Vážený zákazníku / vážená zákaznice,

    prosíme o vyplnění následujícího dotazníku, který nám pomůže odhalit silné a slabé stránky našich služeb. Vaše podněty si vezmeme k srdci.
    V první části se zaměříme na naše zákaznické oddělení / personál, v druhé na produkty a nákupní proces.

    Děkujeme!

  • ZÁKAZNICKÉ ODDĚLENÍ

  • 1. Jaký byl poslední způsob kontaktu s námi? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Jak dlouho jste musel/a přibližně čekat, než jste si promluvil/a s naším zástupcem? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Náš zástupce... (vyberte vše co platí) *

    (svůj výběr můžete zdůvodnit)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spíše spokojen/a Nevím / neutrální Spíše nespokojen/a Velmi nespokojen/a
    Vystupoval znale a kompetentně  
    Byl příjemný a zdvořilý  
    Pomohl rychle vyřešit problém  
    Byl profesionální  
    Rychle identifikoval problém  
    Jiné (prosíme uveďte)
  • 4. Pokud jste řešil/a nějaký problém, jak dlouho trvalo jeho vyřešení?

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Kolikrát jste musel/a kontaktovat zákaznický servis předtím, než byl problém vyřešen? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Jaká je Vaše celková spokojenost s naším personálem? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Pokud jste spokojeni nebyli, co bychom mohli udělat lépe?

  • PRODUKT A NÁKUPNÍ PROCES

  • 8. Co Vás motivovalo k poslednímu nákupu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 9. Jak často u nás nakupujete? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 10. Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 11. Jak jste celkově spokojen/a s naší dopravou zboží? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 12. Jaký typ dopravy jste využil/a při poslední objednávce? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 13. Jak hodnotíte dopravce...? *

    (svůj výběr můžete zdůvodnit)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spíše spokojen/a Nevím / neutrální Spíše nespokojen/a Velmi nespokojen/a
    Kvalita komunikace  
    Kvalita balení zásilky  
  • 14. Za kolik dní Vám bylo zboží doručeno? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 15. Na základě Vašich zkušeností s námi, Jaká je pravděpodobnost, že byste naše produkty doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani