Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení obchodu / prodejny / prodejce

  • Vážený návštěvníku / Vážená návštěvnice,

    prosíme podělte se s námi o Vaše zkušenosti a zážitky s naší prodejnou v následujícím krátkém průzkumu. Vaše odpovědi nám pomohou vylepšit naše služby v budoucnu.

    Děkujeme za Vaši návštěvu a čas.

    VAŠE SÍŤ PRODEJEN

  • 1. Vyberte prodejnu, kterou jste navštívil/a: *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Zadejte jméno prodejce, který Vás obsluhoval: *

  • 3. Jak jste byl/a skokojený/á s ochotou prodejce? *

  • 4. Jak jste byl/a spokojen/a s prodejnou? Co se Vám nejvíce líbilo, popř. nelíbilo? *

  • 5. Jaká je pravděpodobnost, že byste naši prodejnu doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 6. Je zde něco, co by měl prodejce udělat jinak, abyste byl/a ještě spokojenější? *

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani