Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení asistenční služby a pojištění

  • Vážený zákazníku,

    prosím ohodnoťte Vaši celkovou spokojenost s naší asistenční službou, pomůžete nám tak vylepšit kvalitu našich služeb.

    Děkujeme.

  • Na základě svých zkušenosti, doporučil/a byste svým známým nebo kolegům naši asistenční službu? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • Na základě Vašich zkušeností, ohodnoťte následující *

    (Oznámkujte jako ve škole)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5
    Čekání na spojení  
    Jednání operátora  
    Rychlost zpětného zavolání  
    Informovanost o průběhu zásahu  
    Srozumitelné vysvětlení podmínek / limitů  
    Odbornost zásahu  
    Spokojenost s chováním asistentů na místě  
    Prodlení v zásahu  
    Doba přistavení vozidla  
    Kvalita náhradního vozidla  
  • Je zde něco jiného, s čím jste byl/a nespokojen/a? *

  • Využil/a byste možnost spojit se námi jinou formou (skype, aplikace...)?

    tato otázka není povinná
    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • Je zde něco jiného, co byste nám rád/a sdělil/a?

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani