Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení přepravní / zásilkové služby a kurýra

  • Vážený zákazníku,

    prosíme o vyplnění krátkého dotazníku. Vaše odpovědi nám pomohou lépe přizpůsobit naši nabídku Vašim potřebám.

    Děkujeme

  • 1. Jak často u nás objednáváte? *

  • 2. Jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 3. Na základě Vašich zkušeností, ohodnoťte následující *

    (Čím více palečků, tím lépe)
    Komunikace s centrálou
    Informovanost o průběhu doručení (online / po tel.)
    Komunikace s dopravcem/kurýrem
    Spokojenost s chováním přepravce/kurýra na místě
    Spokojenost s chováním přepravce/kurýra na místě
    Rychlost dodání
    Kvalita předaného zboží (obalu)
    Cena přepravy
  • 4. Přivezli jsme zboží včas a v pořádku? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak byste ohodnotili našeho kurýra? *

    (0 - nejhorší, 10 - nejlepší)
  • 6. Je zde něco, co byste nám rádi vzkázali? *

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani