Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Dotazník reklamace / opravy / reklamační formulář

  • Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za problémy, které Vám vznikly s používáním našeho produktu. 

    Prosíme Vás o vyplnění následujícího formuláře, který nám pomůže k urychlení řešení.

    Děkujeme

  • Informace o zákazníkovi

  • Kontaktní údaje zákazníka

  • Email *

    Prosím zadejte e-mailovou adresu ve tvaru např. [email protected]
  • Formulář je vyplněn za účelem *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • Informace ke zboží (produktu)

  • Značka produktu: *

  • Detaily k produktu:

  • Datum pořízení produktu *

    Prodejce uvádí datum prodeje koncovému zákazníkovi
    Prosím vyberte datum.
    y
  • Přiložte naskenovaný či elektronický doklad o koupi

    Akceptované typy formátů: png, gif, jpg, pdf, jpeg. Maximální velikost souboru může být 1 MB.
  • V případě, že nemůžete přiložit kopii dokladu uveďte

  • Popis závady (uveďte prosím co nejdetailněji) *

  • FOTO dokumentace závady

    Akceptované typy formátů: png, gif, jpg, pdf, doc, xls, csv, ppt, zip, rar, docx, xlsx, pptx, jpeg. Maximální velikost souboru může být 1 MB.
  • Preferovaný způsob vyřízení opravy *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani