Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Spokojenost s řešením reklamace / servisu

  • Vážení zákazníku / obchodní partnere,

    vzhledem k Vaší nedávné zkušenosti s naším reklamačním a servisním střediskem, bychom Vás rádi požádali o vyplnění krátkého dotazníku, který nám pomůže k zdokonalování našich postupů.

    Děkujeme!
  • 1. Značka produktu *

  • 2. Model produktu, který jste měl v opravě? *

  • 3. Jak byste ohodnotili komunikaci mezi zaměstnanci reklamačního a servisního střediska a Vámi? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak byste ohodnotili technické zpracování Vaší zakázky? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak jste byli spokojeni s rychlostí vyřešení registrované závady? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Navrhněte jakékoliv úpravy vedoucí k Vaší větší spokojenosti:

  • 7. I přes tuto nepříjemnost, jaká je pravděpodobnost, že byste naše služby doporučil známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani