Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení operátora call centra

  • Vážený/á ...,

    na základě Vašeho kontaktu s operátorem našeho call centra si Vám dovolujeme zaslat krátký dotazník.

    Pomozte nám lépe porozumět tomu, jak vám můžeme lépe sloužit v budoucnu tím, že vyplníte tento krátký průzkum (níže).

    Děkujeme za Váš čas.

  • 1. Na základě Vašich zkušeností s námi, prosím ohodnoťte následující tvrzení. *

    (Svůj výběr můžete dodatečně zdůvodnit)
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spíše spokojen/a Neutrální Spíše nespokojen/a Velmi nespokojen/a Nevím
    Čas spojení s operátorem byl akceptovatelný  
    Operátor byl slušný a zdvořilý  
    Operátor se po celou dobu choval profesionálně  
    Operátor rozuměl mému problému  
    Opetáror rychle zodpověděl mé dotazy  
    Byl/a jsem spokojen s kvalitou odpovědí operátora  
    Můj problém byl vyřešen již během hovoru s operátorem  
  • 2. Jak byste ohodnotil/a celý hovor? *

  • 3. Na základě Vaší poslední zkušenosti, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 4. Je zde něco jiného, co byste nám chtěl/a říci o Vašich zkušenostech s námi? *

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani