Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum Customer Churn / Customer Exit (odchod zákazníka)

  • Vážený zákazníku,

    prosíme sdělte nám důvod Vašeho rozhodnutí o ukončení spolupráce s naší společností.

    Jelikož si naší spolupráce velmi vážíme a naše produkty a služby se snažíme neustále vylepšovat, velmi bychom ocenili, pokud si uděláte čas a odpovíte na několik krátkých otázek.

    Děkujeme.

  • 1. Vaše jméno / společnost *

  • 2. Jak dlouho jste byl/a naším klientem?

  • 3. Co bylo hlavním důvodem Vašeho rozhodnutí o ukončení spolupráce? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Jak rozhodující byla každá z následujících oblastí pro Vaše rozhodnutí o přerušení spolupráce s naší společností? *

    Každé odpovědi může být přiřazeno od 0 do 100 bodů. Součet všech odpovědí musí být roven 100.
    Máte: 100 bodů
  • 5. Přejete si, abychom Vám nadále zasílali naše novinky?

    Prosím zadejte e-mailovou adresu ve tvaru např. [email protected]
  • 6. Je zde něco, co byste nám nakonec rád/a vzkázal/a? Co bychom mohli vylepšit?

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani