Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum Customer Effort Score (CES)

Zjistěte, jak snadná byla pro Vašeho zákazníka komunikace s Vaší společností (řešení problému se zákaznickou podporou). Průzkum Customer Effort Score Vám snadno a rychle ukáže, které oblasti potřebují zlepšení pro zefektivnění uživatelských zkušeností Vašich zákazníků s Vaší společností.

  • Vážený zákazníku,

    vyplňte prosím dotazník týkající se Vašeho posledního kontaktu se zákaznickým servisem. Jeho vyplnění Vám nebude trvat déle než 3 minuty.

    Váš názor je pro nás důležitý, děkujeme!

  • 1. Kolik úsilí jste museli vynaložit, abyste svůj problém vyřešili s pomocí našeho zákaznického oddělení? *

    Hodnocení na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená velmi málo úsilí a 5 - velmi velké úsilí
    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Zdůvodněte prosím své hodnocení:

  • 3. Kolik úsilí jste museli věnovat jednotlivým činnostem souvisejícím se zákaznickým oddělením? *

    Hodnocení na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená velmi málo úsilí a 5 - velmi velké úsilí
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    1 2 3 4 5
    Nalezení kontaktu zákaznického servisu na internetové stránce  
    Spojení s konzultantem  
    Získání odpovědí na Vaše otázky  
    Porozumění instrukcím získaným od zákaznického servisu  
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani