Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum Customer Effort Score (CES)

  • Vážený zákazníku,

    vyplňte prosím dotazník týkající se Vašeho posledního kontaktu se zákaznickým servisem. Jeho vyplnění Vám nebude trvat déle než 3 minuty.

    Váš názor je pro nás důležitý, děkujeme!

  • 1. Kolik úsilí jste museli vynaložit, abyste svůj problém vyřešili s pomocí našeho zákaznického oddělení? *

    Hodnocení na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená velmi málo úsilí a 5 - velmi velké úsilí
    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Zdůvodněte prosím své hodnocení:

  • 3. Kolik úsilí jste museli věnovat jednotlivým činnostem souvisejícím se zákaznickým oddělením? *

    Hodnocení na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená velmi málo úsilí a 5 - velmi velké úsilí
    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    1 2 3 4 5
    Nalezení kontaktu zákaznického servisu na internetové stránce  
    Spojení s konzultantem  
    Získání odpovědí na Vaše otázky  
    Porozumění instrukcím získaným od zákaznického servisu  
ikona

Dobré vědět:

Zjistěte, jak snadná byla pro Vašeho zákazníka komunikace s Vaší společností (řešení problému se zákaznickou podporou). Průzkum Customer Effort Score Vám snadno a rychle ukáže, které oblasti potřebují zlepšení pro zefektivnění uživatelských zkušeností Vašich zákazníků s Vaší společností.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani