Vzory dotazníků HR a zaměstnanci

Hodnocení 360 - průzkum manažerských kompetencí

  • Níže naleznete demo verzi dotazníku hodnocení 360. Plnou verzi Vám rádi poskytneme ve spolupráci s našimi partnery Fluent Partners. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

     

    Tento výzkum je zaměřen na posílení a monitorování standardů manažerského chování. Je postaven na základních oblastech řízení - orientaci na trh a zákazníka, motivaci a angažovanosti zaměstnanců, ale i provozní efektivnosti.

    Studie zahrnuje tři oblasti a šest kompetencí. Mohou být použity pro všechny manažerské pozice. Skládá se z následujících kompetencí:

    I. TRH
    1. Strategické / dlouhodobé aktivity
    2. Zaměření na zákazníka (externí)

    II. LIDÉ
    3. Řízení lidí
    4. Interní spolupráce

    III. SPOLEČNOST
    5. Dosažení výsledků
    6. Podnikání / řízení podniku

  • TRH

  • Strategické / dlouhodobé aktivity *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    Je obeznámen/a s aktuální změnami a trendy na trhu  
    Jasně prezentuje dlouhodobé směr vývoje společnosti podřízeným  
    Podporuje legitimitu práce pro společný cíl mezi zaměstnanci  
    Neustále hledá příležitosti pro zvýšení efektivity provozu společnosti z dlouhodobého hlediska  
    Jeho/její rozhodnutí jsou trvalá  
  • Zaměření na zákazníka (externí) *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • LIDÉ

  • Řízení lidí *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    Zajišťuje, že jeho/její tým má jasné cíle, role a odpovědnosti  
    Dovedně deleguje úkoly a zároveň poskytuje prostor pro podněty zaměstnanců  
    Vytváří pozitivní energii a pocit sounáležitosti zaměstnanců s týmem  
    Oceňuje úspěchy a úspěchy členů týmu  
    Zajímá se o rozvoj kompetencí podřízených zaměstnanců  
    Poskytuje konstruktivní zpětnou vazbu  
  • Interní spolupráce *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • SPOLEČNOST

  • Dosažení výsledků *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    Zaměřuje se na realizaci výsledků  
    Za svá rozhodnutí nese plnou odpovědnost  
    Dosahuje výsledků díky promyšlenému a důslednému jednání  
    Motivuje Váš tým na základě silných schopnosti členů  
    Jeho energie a nadšení inspiruje ostatní k dosažení úspěchu  
  • Podnikání / řízení podniku *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • Jmenujte 2-3 silné stránky zkoumané osoby. *

  • Co by měla zkoumaná osoba dělat častěji, aby se stal/a lepším managerem? *

  • Co by měla zkoumaná osoba přestat dělat, aby se stal/a lepším managerem? *

  • Co by měla zkoumaná osoba začít dělat, aby se stal/a lepším managerem? *

ikona

Dobré vědět:

Komplexní 360stupňové hodnocení společnosti se skládá ze tří dotazníků, které zkoumají konkrétní oblasti činnosti: vedoucí kompetence, organizační hodnoty a manažerské kompetence. Cílem této studie je posílit a sledovat standardy chování osob na vedoucích pozicích v dané společnosti.

Průzkum byl postaven na třech základních oblastech řízení: na trhu, na lidech a na společnosti. Zkoumá postoj manažerů k trhu a klientům, způsob, jakým motivují své podřízené a umožňuje jim kontrolovat, jak vysoká je jejich provozní efektivita.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani