Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti s produktem (relační NPS)

  • 1. Jak jste spokojen/a se spoluprací s naší společnosti a s našimi produkty? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Splnily naše výrobky Vaše očekávání? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé prvky naší nabídky? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi špatné Spíše špatné Průměrné Spíše dobré Velmi dobře Nevím
    Celková kvalita produktu  
    Hodnota za peníze  
    Zkušenost s nákupem  
    Instalace nebo první použití  
    Použití výrobku  
    Poprodejní servis  
  • 4. Kontaktoval/a jste naši zákaznickou podporu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Jak hodnotíte kvalitu naší zákaznické podpory? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Co bychom podle Vás mohli dělat lépe? *

  • 7. Jak je pravděpodobné, že se v budoucnu rozhodnete znovu zakoupit náš výrobek? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Na základě Vašich předchozích zkušeností s naší společností, jaká je pravděpodobnost, že byste naše produkty doporučil/a Vaší rodině nebo přátelům? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

ikona

Dobré vědět:

Relační průzkum NPS je skvělým nástrojem pro měření úrovně spokojenosti zákazníků s konkrétním produktem. Proč? Poskytne Vám informace, které Vám pomohou zlepšit Vaši nabídku a udržet náskok před konkurencí.

Průzkum začíná obecnou kontrolní otázkou: zda a jak je zákazník spokojen. To je jen začátek. V další otázkách můžete požádat o podrobnosti, jako je kvalita produktu, jeho cena nebo instalace a první použití. S těmito informacemi můžete rychle odstranit chyby a zvýšit prodej.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani