Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti po kontaktu s konzultantem (transakční NPS)

  • Jak jste byl/a obecně spokojený/á s naším poradcem při řešení Vašeho případu? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • Jak hodnotíte jednotlivé prvky v kontaktu s konzultantem? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi špatné Spíše špatné Průměrné Spíše dobré Velmi dobré
    Úroveň znalostí konzultanta nutných k vyřešení případu  
    Zapojení konzultanta do řešení Vašeho případu  
    Osobní kultura konzultanta  
    Čekání na spojení s konzultantem  
    Čas potřebný k vyřešení Vašeho případu  
  • Byl Váš případ vyřešen? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • Kontaktoval/a jste nás v této věci poprvé? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • Co bychom podle Vás mohli udělat lépe?

  • Na základě posledního rozhovoru s naším konzultantem a vyřešení Vašeho případu, jaká je pravděpodobnost, že byste doporučil/a naši společnost Vaší rodině nebo přátelům? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

ikona

Dobré vědět:

Někdy důvodem k poklesu prodeje produktu nebo služby přímo nesouvisí např. s cenou nebo kvalitou. Ukazuje se, že často vše selhává ve špatné službě zákazníkům. Proto je pro všechny společnosti, call centra a poradenské oddělení ideálním nástrojem NPS transakční průzkum.

Tento průzkum Vám umožní rychle vyhledat nejslabší místa zákaznického servisu a upozornit na chyby konzultanta. Díky nabytým zkušenostem můžete provést potřebné školení pro zaměstnance nebo změnit politiku společnosti v dané problematice.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani