Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum NPS pro bankovní služby

  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste naši banku doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Napište prosím důvody, které způsobily, že jste nás ohodnotil/a takto nízko, abychom své služby mohli vylepšit do budoucna.

  • 3. Co bychom měli udělat, abyste nás příště ohodnotil/a lépe?

  • 4. Děkujeme za vysoké hodnocení! Řeknete nám, čím jsme si jej zasloužili, abychom mohli rozvíjet osvědčené postupy?

  • 5. Jak hodnotíte jednotlivé prvky služeb banky? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně dobře Spíše dobře Je těžké to posoudit Spíše špatně Rozhodně špatně
    Přesnost informací poskytnutých Bankou  
    Připravenost zaměstnanců banky poskytovat pomoc  
    Čekací doba na kontakt s poradcem  
    Výše poplatků  
    Včasnost řešení záležitostí  
    Komplexní nabídka bankovních produktů  
    Dostupnost internetových služeb  
    Počet bankomatů  
ikona

Dobré vědět:

Banky jsou instituce, pro něž je pověst a důvěra zákazníků rozhodující. Proto stojí za to provést výzkum NPS, díky kterému zjistíte, jak vysoce hodnotí Vaše služby Vaši klienti - které považují za dobré a které je třeba změnit.

Prostřednictvím tohoto jednoduchého průzkumu získá Vaše instituce všechny důležité informace o spokojenosti zákazníků, výši poplatků, včasném vyřízení záležitostí atd.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani