Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků
Průzkum NPS pro webové stránky

Dobré vědět:
Při spravování webových stránek stojí za to využít metody průzkumů spokojenosti zákazníků pomocí on-line metody. Silným nástrojem je v tomto případě studie NPS, která začíná otázkou, zda službu návštěvník doporučíme příteli.
Jaké informace Vaše společnost získá? Důležité! Průzkum Vám pomůže odpovědět na otázku, zda je zákazník se stránkami spokojen, a pokud ne - jaké konkrétní aspekty služby mu nevyhovují. S těmito informacemi můžete připravit lepší nabízené služby, které bude přínosem pro více lidí - což znamená zisk.
Ještě jste neslyšeli o Netquest?
Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.
Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.
