Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum NPS pro webové stránky

Při spravování webových stránek stojí za to využít metody průzkumů spokojenosti zákazníků pomocí on-line metody. Silným nástrojem je v tomto případě studie NPS, která začíná otázkou, zda službu návštěvník doporučíme příteli.

Jaké informace Vaše společnost získá? Důležité! Průzkum Vám pomůže odpovědět na otázku, zda je zákazník se stránkami spokojen, a pokud ne - jaké konkrétní aspekty služby mu nevyhovují. S těmito informacemi můžete připravit lepší nabízené služby, které bude přínosem pro více lidí - což znamená zisk.

  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste naši stránku doporučil/a svým přátelům? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Napište prosím důvody, které způsobily, že jste nás ohodnotil/a takto nízko, abychom své služby mohli vylepšit do budoucna.

  • 3. Co bychom měli udělat, abyste nás příště ohodnotil/a lépe?

  • 4. Děkujeme za vysoké hodnocení! Řeknete nám, čím jsme si jej zasloužili, abychom mohli rozvíjet osvědčené postupy?

  • 5. Jak hodnotíte jednotlivé prvky našich webových stránek? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Rozhodně dobře Spíše dobře Je těžké to posoudit Spíše špatně Rozhodně špatně
    Zákaznický servis  
    Dostupné funkce  
    Intuitivita a vzhled  
    Věcná podpora  
    Hodnota za peníze  
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani