Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum NPS pro cestovní kancelář

  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste naši cestovní kancelář doporučil/a svým přátelům? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Napište prosím důvody, které způsobily, že jste nás ohodnotil/a takto nízko, abychom své služby mohli vylepšit do budoucna.

  • 3. Co bychom měli udělat, abyste nás příště ohodnotil/a lépe?

  • 4. Děkujeme za vysoké hodnocení! Řeknete nám, čím jsme si jej zasloužili, abychom mohli rozvíjet osvědčené postupy?

  • 5. Jak hodnotíte jednotlivé prvky naší kanceláře? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně dobře Spíše dobře Je těžké to posoudit Spíše špatně Rozhodně špatně
    Rozmanitost destinací  
    Cestovní nabídky  
    Pomoc při výběru zájezdu  
    Ceny nabízených zájezdů  
    Zákaznický servis  
ikona

Dobré vědět:

Dívá se na nabídku Vaší cestovní kanceláře málo lidí? Nebo možná po jedné cestě s Vámi zákazníci nechtějí jet znovu na dovolenou? Zjistěte proč. Pro majitele firem z cestovního ruchu mají velký význam informace o spokojenosti zákazníků. Na jejich základě můžete přijmout opatření ke zvýšení spokojenosti s kancelářskými službami (např. upravou nabídky, pomocí při výběru destinace, ceny nabízených zájezdů).

Účinným nástrojem pro tento typ výzkumu je NPS nebo-li Net Promoter Score. Vychází ze základní otázky: Jak je pravděpodobné je, že doporučíte naši cestovní kancelář svým přátelům? Průzkum je doplněn několika podrobnějšími otevřenými otázkami.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani